Usein kysytyt kysymykset

 

 

Ostin kuntosalikortin, miten saan ulko-oven auki?

Ulko-ovi toimii etäavauksella. Kirjaudu omiin asiakastietoihisi ulko-ovella ja paina pyöreää ovi painiketta etusivun alareunassa. Ovivalo vilkahtaa vihreäksi avautumisen merkiksi. Tägin voit lunastaa maanantaisin asiakaspalvelun aukiollessa. 

Tägi ei toimi vaan näyttää punaista ovella?

Tägi sulkeutuu maksamattoman laskun takia tai mennessään rikki. Tarkista laskusi tilanne kirjautumalla majurimove.fi sivuille ja voit maksaa sen samantien ja tägi palautuu käyttökuntoon. 

Mistä löydän laskun?

Laskut lähtevät joka kuun 1. päivä sähköpostiisi, joka on ilmoitettu asiakastilillesi. Tarkista roskaposti/tarjouskori. Huomautuslasku lähtee 7 vrk. laskun eräpäivästä. Suositellemme vahvasti tilaamaan omaan nettipankkin laskun, jolloin sähköpostin kaivaminen jää pois. Mikäli et löydä laskua ota yhteyttä info@majurimove.fi. Älä yritä korjata tilannetta ostamalla uutta jäsenyyttä tai kertakorttia kuntosalille. Asiat ratkeavat helposti kun tiedämme sinulla olevan murheen. 

Miten maksan laskun?

Lasku muodostuu aina, mutta sen voi maksaa pankkikortilla, käteisellä, eri liikuntaeduilla asiakaspalveluun. 

Ostin kertakäynnin kuntosalille / ryhmäliikuntaan miten toimin?

Ulko-ovi toimii etäavauksella. Kirjaudu omiin asiakastietoihisi ulko-ovella ja paina pyöreää ovi painiketta etusivun alareunassa. Ovivalo vilkahtaa vihreäksi avautumisen merkiksi. Ellei sinulla ole tägiä, kerro tunnin ohjaajalle olevasi kertamaksu asiakas ja hän hoitaa ilmoittautumisesi loppuun asti. 

Haluaisin tutustua saliin voinko tulla tutustumiskäynnille?

Kuntosalille saa tulla tutustumistreenaamaan aina maanantaisin asiakaspalvelun aukiollessa. Ilmoittaudu asiakaspalveluun ja kerro olevasi tutustuja. Ryhmäliikuntatunneille ei voi osallistua tutustumisaikeissa.

Miten irtisanon jäsenyyden?

Jäsenyyden voi irtisanoa omista asiakastiedoista verkkosivuilta tai lähettämällä sähköpostia info@majurimove.fi